jjinja.

21/08/2011

"为什么你要这样对我?"
"为什么你要这样对我?"
"为什么你要这样对我?"
"为什么你要这样对我?"
"为什么你要这样对我?"
"为什么你要这样对我?"
"为什么你要这样对我?"
"为什么你要这样对我?"
"为什么你要这样对我?"

woke up with that sentence ringing in my bloody headache.
this is insanity.
hate waking up like this.




period.

Comments

Popular posts from this blog

"Some memories last forever."; The Way We Were (1973).

shop. dinner at Daorae again ♥

Tea and me.